Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze260 kg na mokro to moze wazy GS w odpustowej wersji Adventure z 33 litrami paliwa, light barem i orurowaniem jak w Jeepie Renegade po murzynskim tuningu. Zwykly wazy na sucho 205 kg czyli 3 kg mniej niz nowa AT. GS to taki sam SUV, a przytoczylem go jedynie po to aby zilustrowac, ze mozna zejsc z wagi mimo tak ciezkich gratow jak chocby kardan. Na koniec z mojej strony: nie zaryzykuje prawie 60 kpln w nadzieji, ze marketing oszukal fizyke. Egzemplarza demo tez nie wezme w "swoje" terenowe trasy, bo jestem starej daty i szanuje cudza wlasnosc- nie wyobrazam sobie odstawienia konia z poszarganymi plastikami. Moze ktos kiedys potraktuje ten segment serio. Potencjal jest. A na razie zostaje przy lataniu wokol komina na lekkim enduro.
OdpowiedzZnowu poszatkowalo wątek...
Odpowiedz